Att ha lagt sig i lite...

Just det!
Jag har ju glömt att berätta att jag liksom inte längre kunde hålla mig.
 
Det har pågått en debatt på både Hallands Nyheters hemsida och på deras Facebook-sida angående Förskolan. 
 
Det hela började den 28/12 med att en mamma skrev till insändarsidan Ordet är fritt. Hon var nybliven tvåbarnsmor och tyckte att förskolan borde bli mer flexibel med sina tider för hennes stora barn, dessutom tyckte hon att det var lite för snålt med bara 15 timmar i veckan. 
 
Det var många som tyckte till, från "båda" sidorna. Det var både andra föräldrar och pedagoger på förskolor.
Jag har följt det jag har kunnat, både via Facebook och via HNs hemsida. Jag kände till slut att jag nog också var lite tvungen att "lägga mig i".
 
 
Alla ni som hänger här inne har nog redan rätt bra koll på min åsikt och nu är det några till som fått ta del av den åsikten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0