Att ha slängt ut det sista!

Idag har även de sista hyacinterna åkt ut och nya fräscha, gröna (i alla fall ett par dagar, snart är dom nog ljusgrön/gula i vanlig ordning) krukväxter har flyttat in. 

Jag har säkert nämnt det här förr men alltså jag är så kopiöst dålig på blommor. Har aldrig lyckats hålla liv i något grönt särskilt länge och har gett upp för längesen. Nu köper jag dessutom bara den typen av växter som klarar av att bara få vatten en gång i månaden och då bli fullständigt dränkta...

På eftermiddagen bakade vi härliga lantbröd till kvällsmaten. 


Alltid uppskattat av alla i familjen! 


I kväll kom denna lilla godingen och ville somna hos mig, givetvis fick han det. 

Nu ska jag försöka nana, magen och jag är fortfarande rätt så mycket ovänner och det bränner ordentligt i mellangärdet men jag lyckades sova en hel del föregående natt så jag har ganska höga förhoppningar om att det här oxå blir bra. I morrn ska vi vara hemma å vänta på en leverans från IKEA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0