Att handleda ett gäng underbaringar!

I morse drog vi till Viskadalen igen. Jag och min handledarkollega Tommie är här och håller en steg 5 i Handels förtroendemannautbildning. 


Så här ser hon alltså ut, en Handels kurshandledare som blir smygfotad av sin handledarkollega...

Idag har vi gått igenom Handels organisation, vi har kikat på Etiskt ledarskap och viktiga ideologier.

Hemma finns världens absolut bästa make!
Han skickar bilder, han hämtar barnen tidigt och tar med dom till simhallen så Albin får simma lite innan det är simning med skolan i morrn. 
Han knuffar runt i sitt redan bröt-tighta schema för att jag ska kunna åka iväg och hålla kurser, åka på konferenser och ställa upp som kongressombud. 



Det här är kärlek! Att få bilder skickade till sig med jämna mellanrum under dagen när man saknar och samvetet gör lite ont för att man inte är hos dom där viktigaste...



Att även få bilder på när dom sover tryggt i sina sängar, med rufsiga små huvuden på sina kuddar... Älskar! 

Nu ska jag stänga av teven och filmen, njuta av tystnaden och sova som en prinsessa!

I morrn kör vi dag två och jag börjar morgonen med ett ledarskapspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0