Framme!

Yes, nu är vi framme!
Jag och pappa sitter här nu, i varsin skön soffa och bara tar det lugnt medan David och barnen är ute och leker i snön.
 
 
Jag smygfotade pappsen lite, när han sitter där med sin nyinköpta surfplatta och spelar (barnens rallyspel).
 
Resan har gått jättebra. Det har ju varit snö utmed vägarna hela vägen så man har verkligen längtat upp. Barnen var liiiite rastlösa vid ett par tillfällen men vi har ju filmer så det har gått riktigt bra!
 
 
Den lilla hönan har vi med oss och hon har sovit brevid mig hela tiden, hur lugn som helst!
Nu ska jag ropa in grabbarna och sen ska vi dricka varsin irish coffee och barnen ska få varm choklad, sen ska det nanas gott inför morgondagens första åk!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0