Att göra om lite

I kväll drog alla pojkarna iväg till Svenljunga på träning och jag fick inte följa med. Jag hade bokningar att ta emot och tvätt att ta hand om men det skickades bilder minsann. 
 
 
 
Lillebror hittade lycka. Mera blåbär än han någonsin sett. Han hade att göra i blåbärsriset hela kvällen. 
 
När jag checkat in bokningen så tog jag tag i projektet att hotta upp Albins rum.
Emil fick nya walldecos förra veckan och idag hämtade jag ut de Albin valt. 
Såhär såg det ut före.
 
 
De där bilarna har liksom gjort sitt nu, han fick dom när han var fyra... 
 
Nu har han valt detta!
 
 
Superenkelt sätt att hotta till ett rum lite. 
Han ska få en ny matta oxå, sen finns det liksom inte plats att göra så mycket mer förändringar. 
 
Nu ska jag nana. I morrn väntar mer jobb! 
 
 
Så här ser det ut på morgonen när jag vaknar och tassar på toa. Då ligger dom redan och gosar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0