Att ha även sommarlovskvällar

 
Jodå. 
I kväll har vi haft lite extra roligt. 
Jag har nämligen varit på Gekås i kväll och köpte två sorters skjutdon till "prickväggen" vi redan har i trädgården och det var en riktig fullträff, så himla roligt! 
 
 
 
Men det var redan ganska sent eftersom David och Albin vart ute på Anneberg och tränat och skulle plocka i ordning och sånt, men grabbarna fick skjuta en stund i alla fall. 
 
 
 
Idag har jag återigen förberett för tårtor. 
Kokat kompott till fyllning och vispat creme cheese frosting bla. Jag har både hunnit med att ta emot gäster, vinka av gäster, städa lägenheten och fika på Strömma med Eva, Anna och barnen, supermysigt! 
 
I morrn är det en stor dag. Min ä l s k a d e farfar fyller 80 år, åttio år! Det ska firas förstås! 
Men innan det behöver jag fixa lite mer med tårtor och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0