Att ha fullt upp

Extra trixigt blir saker och ting när min dator fortfarande inte är hemma från sin sjukskrivning men idag ringde datorkillen och sa att den är fixad igen! Halleluja! 
 
 
Så här ljuvligt börjar mina dagar nu för tiden. 
Emil kommer in till mig vid halv sju på morgonen och då slumrar han en timme till eller så. 
L J U V L I G T ! 
 
Medan kaffet rann ner i morse så passade jag på att kika på bröllopsfilmen och bilderna och jag blir helt kär igen. 
 
 
Grabbarna har inte direkt bråttom ner till frukosten nu när det är sommarlov... 
 
 
 
Idag har vi haft fikadejt med Camilla och barnen vilket var ett välkommet avbrott i marsipandekorationstillverkningen. Samma tillverkning har fortsatt till sent i kväll. 
 
I morrn har jag hela dagen bokad och sen hoppas jag på lite semester! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0