Att vara fruktansvärt trött!

Det är inte jag som varit trött idag. 
Albin har varit på träningsläger i Svenljunga idag och eftersom det är sandbana så var det ordentligt jobbigt för dom så efter sista passet idag tog David dessa bilderna. 
 
 
 
Då är man jäkligt trött!
 
Det gick annars riktigt bra och han är laddad för tävling om ett par veckor. 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har varit iväg och kikat på lokalen för helgens bröllop, träffat toastmasters och serveringspersonal och även kikat lite på platser för fotograferingen. 
 
Emil, han har hängt med mormor han, och vilken eftermiddag dom hade! 
 
 
Dom hittade precis hur mycket kantareller som helst och Emil har plockat mängder! Mormor var så glad för hjälpen. 
När jag var klar åkte jag hem till mamma och pappa där maten var klar.
 
 
I kväll fick Albin tydligen lite nyfunnen energi (han somnade givetvis som en sten på hemvägen) så han körde lite bmx...
 
 
 
 
Jo men visst! 
Han hoppar som en galning över våra odlingslådor!
 
Nu ser det dock ut såhär 
 
 
Älskade katt! Älskade unge! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0