Två stolta föräldrar

 
Idag har vi i vanlig ordning hängt på Annebergsbanan och tränat cross. Med en liten skillnad, idag har Emil varit med och tränat ordentligt för första gången. 
 
Både jag och David sa det till varandra nu i kväll, vi är så jäkla stolta! Vilka killar vi har! Vilka kämpar!
Emil kommer bli farlig, han har verkligen inte riktigt samma "spärrar" som Albin har ibland. 
Han lärde sig jättefort och när han kört ett tjugominuterspass i ett streck så frågade jag om vi inte skulle ta en paus.
- NEJ! 
Ok, det var bara att köra på då.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var inte utan att det var lite skönt att byta barn ett pass, så fick David ta Emil medan jag kröp upp i flaggvaktstornet och höll ett öga på Albin (som förövrigt körde hur grymt som helst och egentligen inte alls behövde mina övervakade ögon eller välmenande tecken).
 
Efter en fullständigt fullspäckad dag idag så var det verkligen den bästa anslutningen att vara ute på banan. Nu snarkar alla gott här hemma och jag ska göra dom sällskap. 
 
 
Har jag tur så ser det ut såhär även i morrn på morgonen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0