Vädret!

Ni vet ju vid det här laget att jag inte uppskattar detta vädret lilla mycket som typ de flesta andra.
Jag mår så fysiskt dåligt så jag orkar inte göra någonting. Jag vill bara att det ska bli kväll så det blir svalare igen. 
Så därför har det ju blivit lite dåligt med uppdateringar här inne men vi har badat. Massor. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och när vi inte har badat så har vi vilat på en luftmadrass i skuggan.
 
 
 
Några har myst på altanen (oxå massa skugga) med kattkärlek och rabarbersaft.
 
 
 
 
Eftersom det varit lika outhärdligt, om inte värre, inne i vårt hus så blåste vi upp luftmadrassen och bäddade på altanen. 
 
 
 
Dom somnade galet skönt där ute i den svala sommarluften.
 
En kväll var vi hemma hos mormorn och morfarn och grillade. Då plockade morfar fram sin egna blandning såpbubblor... 
 
 
 
 
 
Jag och minstingen åkte faktiskt några timmar till stranden en dag. 
 
 
 
 
Nu har David börjat på uteduschen och den nya trappan, det kommer bli finfint! 
 
 
 
Nu ska j a g sova och drömma om svalka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0