Att äntligen ha familjen nära!

Nu är dom äntligen hemma! 
I natt, vid fyra kom dom hem och jag fick en liten prins tätt intill direkt. Han har längtar efter mig, älskade lilla Emil. 
 
Idag har vi ägnat oss åt att tvätta, tvätta, tvätta (typ fem maskiner), diska och pyssla för i morrn åker vi ju igen. 
David har haft uppgiften att städa ur husbilen så jag kan packa den igen och som vanligt när det är saker som ska göras, men som inte är fullt så roliga så dras det på i det längsta. Rätt som det var hörde jag hur det börjar brumma ute och kommer ut till det här. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jodå, då har han fått fram den gamle minimoton minsann och båda ungarna älskar jue! 
 
I kväll har jag njutit extra mycket av det där "vanliga", att laga kvällsmat, att schamponera Emil i håret och hjälpa Albin med tandborstningen. Jag har liksom saknat även det jue.
 
Någon var rätt så trött när han skulle säga god natt till minstingen innan.
 
 
Så nu blir det Criminal Minds och sen nane 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0