Att få uppdateringar från Holland

Grabbarna har det så himla roligt i Holland och det är såååå himla tråkigt att inte jag kunde vara med men dom men jag får ständiga uppdateringar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det ska ändå bli vansinnigt skönt när dom är hemma igen och jag får krama om dom. Eller när maken ligger brevid i sängen och bara finns, det ska jag njuta av. 
 
Igår firade vi midsommar hos mamma, Jag och Julie tillsammans med Mamma och Eva. Super supermysigt! 
 
 
Men det var inte utan att det var lite läskigt att promenera hem alldeles själv mitt i natten. 
 
Idag har jag bla varit ute på uppdrag med kameraväskan, lika jäkla roligt som vanligt! 
 
 
Vi hade riktigt perfekt väder. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0