Att ha en riktigt sen kväll

 
Så här ser det ut framför mig just nu, i min lilla stol här i kongressalen. En raw-bite, en finfin gåva från LO-distriktet i väst, en fläkt som går på telefonen och en finger-pillar-mojäng.
 
Klockan är snart halv tolv på kvällen och vi har en hel del kvar att behandla så vi vet inte än när vi kommer här ifrån idag men vi har blivit "lovade" att senast 02.00.
 
Med andra ord, inte så glassigt att vara facklig alltid men just idag känns det som om det är skitsamma om jag knappt får sömn och att röven toksover av allt sittande för vi fick igenom att LO ska jobba för att anställningsreformen Allmän Visstid ska tas bort ur LAS!
 
 
Här är jag och två av mina kollegor från Halmstad avdelningen, Emily och Tommie. 
 
Vi arbetar hårt för det vi tror på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0