Att önska mer!

 
Nästan så jag känner mig lite som ett tjurigt barn, men jag var verkligen inte färdig idag när vi åkte hem... 
Jo, färdig med Astrid Lindgrens Värld, absolut, men med familjetid och husbil, inte alls... 
 
Vi har haft en toppenhelg. Verkligen! 
Perfekt väder för en så varmblodig familj som våran, lagom med folk (ÄLSKAR lågsäsong/försäsong) och underbart att vara få vara tillsammans. 
 
 
Det obligatoriska morgonmyset går vi inte ifrån bara för att vi inte är hemma... 
 
Vi tog hinderbanan direkt på morgonen, när ingen annan ännu hittat ditt än. 
 
 
 
Sen hade grabbarna bestämt att vi skulle se en av teatrarna, Pippi får fint besök. Så vi plockade fram lite medhavda smörgåsar och satt i solen och kollade på det. 
 
 
Våra grabbar slängde av sig linnena nästan direkt och jag försökte med "tvång" få på dom igen mellan varven men dom åkte av lika snabbt igen. Våra ungar var liksom dom enda ungarna i hela parken som gick utan tröja... Det bekymrade inte dom det minsta. 
 
 
 
 
 
 
 
Det var även bestämt att vi skulle kolla på en av Emil i Lönneberga-teatrarna, så efter en lunch i det gröna gick vi bort och kollade på när lilla Ida fick Tyfis.
 
Sen hittade vi lekladan precis bakom som vi missat dagen innan och där stannade vi en bra stund. 
 
 
 
Så länge att pappan fick ta igen sig lite i en hörna där i lekladan. 
 
Vid strax efter fyra i eftermiddags satte jag mig bakom ratten och styrde hemåt. Lite småsur sådär, eftersom jag inte tyckte vi var klara men det här var allt vi hann med. I morrn väntar ju skola, förskola och jobb. 
 
Vi tog kvällsmaten i husbilen på vägen och nu sover båda grabbarna som små änglar 
 
 
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0