Att passa på att be om ursäkt...

Ja, alltså det är lika bra att be om ursäkt. 
Både för dom varma veckorna som varit och alla dom varma veckorna som kommer...
 
Jag märker det själv liksom. Hur värmen påverkar mig och hur ord, spydigheter, elaka saker och hån liksom hoppar ur munnen på mig. Det är inte min mening. Jag är inte en elak, honfull person annars men värmen och framför allt, att inte kunna komma ifrån värmen, gör mig till någon jag normalt inte är.
 
Jag mår väldigt, väldigt dåligt av värme. 
Kan man vara allergisk eller något så är jag säkert det.
 
Idag och en sväng igår funkade kroppen hyfsat normalt igen.
Då sjunk temperaturen och fru Larsson blev sig själv.
 
Jag plockade upp telefonen i går kväll för att ladda in bilder till bloggen och upptäckte att jag inte tagig en enda bild sedan i söndags eftermiddag. Så illa är det mina vänner. Min kropps funktioner lägger av. Jag fungerar inte. All min energi går åt till att bara STÅ UT med värmen.
 
Men idag känns det som sagt bättre och jag hoppas hinna få en massa saker gjorda idag.
 
I brist på bilder från dagarna som gått så bjuder jag på lite bilder från en galet varm sammandrabbning av vår årliga släktträff Tjärbyligan i lördags.
 
 
 
 
 
 
 
Återigen, eftersom jag inte frågade var och en av de 46 personerna som var med på släktträffen varje gång jag knäppte av ett foto och många bilder är ögonblicksbilder så lägger jag av respekt inte ut bilder på folk som inte vet om att dom blev fotade.
Men vi tog en gruppbild som alla är med på!
 
 
För första gången sedan 2003 (då vi startade det) så bad vi alla om en gruppbild så just denna bild bjuder jag på då alla är medvetna om att dom är med på bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0