Att ha fått en leverans!

 
Idag kom minsann dom nya utemöblerna från IKEA!! 
 
Som jag längtat!
Det gamla möblemanget vi haft ute har ju varit mamma och pappas gamla och det har definitivt sett sina bästa dagar, för läääänge sedan. David har så galet svårt för att göra sig av med saker så de gamla möblerna står ju så himla fint bakom garaget i väntan på att någon ska dyka upp och förbarma sig över dom men det får väl vara ok då. Jag har ju fått dom nya möblerna idag!

David suckade kanske lite när jag skickade en bild på när grabbarna bar in grejerna eftersom han insåg att det är han som får skruva ihop ett stort bord och 8 (åtta!) stolar. Mitt tålamod önskar dessutom att han helst skruvade ihop de igår så vi får väl se hur detta går...
 
 
Det är ju lite lätt omöjligt att inte beställa något annat oxå när man är inne och surfar runt på IKEAs hemsida så jag och grabbarna har fixat ihop en tallrikshylla (i alla fall nästan klart ;-)) och några papplådor med handtag, det kan man aldrig ha för många av!
 
Bra dag det här, IKEA-leveranser gör underverk!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ring Eva.

2016-03-31 @ 16:34:22
Postat av: Anna

Du vet väl att du har en moster som tycker det är rena drömmen att skruva ihop IKEA-möbler?? :)

2016-04-01 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0