Att ha fått sol på näsan!

Men hur härligt är inte det här!? 
 
 
Att kunna sitta ute. Få sol på den vinterbleka huden och slippa sommarens hetta! Helt fantastiskt! 
Jag gillar egentligen sol och solljus. Det är den där  jäkla värmen jag har så himla svårt för. Men att kunna sitta ute i en 10-12 grader med ansiktet vänt mot solen och ha det alldeles underbart, det är grejer det! 
 
I morse när Albin stack till skolan var det inte mer än någon enstaka grad ute och när jag och Emil cyklade/promenerade till dagis vart det lite dimmigt.
 
 
 
Älskade lilla sötunge!
I morse när han kom upp hade han gårdagens tofs halvt om halvt kvar i håret och när jag fick snuttrat ur den så var det en trollunge jag fick. 
 
 
Samma trollunge såg ut såhär, upptäckte jag när han duschat.
 
 
Massa blåmärken/rivsår. 
Han är ju en galet aktiv liten unge så det är väl inte så konstigt kanske.
 
Idag när vi vart hos mormor och hade fikat så gick grabbarna bort till lekplatsen på området och det kan mycket väl vara där han fått det.
 
 
Båda grabbarna somnade ovaggade i dag minsann och snart gör jag det med... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0