Att ha sagt sitt!

 
Jäklar vilka dagar jag har haft! 
Vi har alltså varit på en så kallad mmini-kongress i tre dagar. Det är en riktigt övning, inför den kommande, riktiga kongressen.
 
Nu var vi fyra avdelningar som hade denna mini-kongressen ihop, det var Halmstad, Göteborg, Trollhättan/Skara och Borås. Vi var väl kanske runt 70 pers och bildbeviset ovan är från när jag tidigare idag yrkade på en bifall för en ändring. En rejäl jäkla ändring som kommer innebära ett mycket mer rättvist förbund. 
Jag fick minsann knalla upp fler än en gång och yrka bifall på mitt eget förslag och efter omröstning fick jag igenom mitt yrkande! 
 
Det kändes så galet skönt! 
Det kan hända att det slank ur mig både en och kanske tre svordomar där i stridens hetta men jag är nöjd och fick massor med high-fiveves efteråt. 
Nu var det ju inte ens på riktigt, men jag ska jäklar i mig göra allt jag kan, även på den stora kongressen, inför kanske sisådär typ 500 personer.
 
 
Nu är jag hemma och har pussat mina grabbar gula och blå för nu jäklar är det nära, bröllopsresa-nära... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0