Att vara h e l t slut!

Alltså H E LT slut. Totalt slut. 
Som en urvriden disktrasa eller utsketet päron, vilket som duger som metafor...
Jag har ont typ ö v e r a l l t.

Min man älskar att åka skidor och det gör jag med, nu var det bara det att han har typ etthundra procent bättre glid med sina skidor så han har mest glidit på medan jag har skejtat och stavat mig runt. För det är lite längre avstånd till saker och ting här har jag märkt. 


Snöat galet har de gjort idag! 


Jodå, det är jag som ligger där... Efter en mindre vurpa... Och vinkar glatt med staven...


Paus!


Vi har provat apfelstrudel idag med minsann!

Nu har vi lagt oss och satt på BECK på datorn. Mätta så in i norden även idag och som sagt, galet möra i både ben, armar och nacke (fast nacken kan nog bero på min lilla, lilla luftfärd jag gjorde i snön innan, jag lixom landade lite på nacken...). 

Hemifrån har vi fått rapporter i både bild och filmsnutt. Jag ringde även och pratade en sväng med gossarna men eftersom dom precis hittat och öppnat paketet vi lämnat åt dom hemma så hade dom inte riktigt tid. 





Mycket, mycket nöjda!

Nu är gossarna hemma i huset igen och ska vara hemma hela veckan med farmor. 


Galet glad att få sånna här bilder hemifrån på morgonkvisten! 

Nähe, nu ska jag återgå till filmen och lägga huvudet på makens axel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0