Det bästa som finns...

Det är det här.
 
 
Varje morgon, runt 6-7 snåret, kommer han.
Då lägger han sig tätt, tätt intill och somnar om en liten stund.
 
Jag har lätt för att se det fina.
Jag har lätt för att uppskatta små saker.
Jag har defintivit lärt mig att ta vara på saker och prioritera bort en massa.
 
Att få vara med dom här två ungarna, det är det bästa som finns.
När vi sitter tillsammans och kollar på Gladiatorerna, det kan vara det bästa som finns. Inte för att jag tycker att det är särskillt intressant med Gladiatorerna, för det tycker jag inte men medan barnen är helt uppe i programmet och kommenterar och frågar en massa så får jag krypa upp i den där älskade makens famn och bara vara, omringad av dom där tre pojkarna (och katten som såklart alltid ska trängas på samma kvadratmeter!) som gör mig till världens lyckligaste.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0