Det där med ny teknik...

Jag håller på att bekanta mig med min nya telefon och alla som känner mig vet att jag h a t a r ny teknik! 
Till råga på allt så har vi bytt tv-leverantör vilket har gjort mig lite sådär småarg och irriterad hela veckan. 
 
Kom igen folket! Det är för sjutton år tjugohundrasexton nu! Hur svårt ska det vara att bara ser till att man slipper en massa boxar och skit till tv-apparaterna?
Jag demonstrerar mitt missnöje genom att helt enkelt inte använda tven. Inte för att jag kollat så mycket på tv innan (förstår inte när man hinner med det??) heller iofs.
 
Jag har dessutom varit iväg en del på kvällarna denna veckan, det har varit Vin & Vax, after work, Handels möte mm.
 
 
Nu har lillebror somnat här i knäet, till Gladiatorerna på tv. Storebror sover över hos mormor och morfar idag så vi fick mysa själva i soffan idag. 
 
Ja, nu vet ni vad jag pysslar med,  försöker hantera ny teknik... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0