Att göra det här...

 
... hänga på crossbanan en ljuvlig onsdagkväll!
Det är grejer det! 
 
 
 
Att dessutom få lov att hänga med denna fantastiska make, det är också helt ok. En helt vanlig, ljuvlig onsdagkväll. 
 
Emil ville inte följa med så jag väntade in morfarn och sen tog jag mina nybredda äggsmörgåsar med mig och körde ut till Anneberg och crosskolan.
 
 
 
 
Jag är så imponerad av min förstfödde! 
Galna, älskade unge! 
 
Sen när jag kom hem så hade morfarn och lillebror underhållit varandra finfint... 
 
 
Ljuset gör att han ser renare ur än han faktiskt är... 
Det fick liksom blötläggas.
 
Båda grabbarna somnade ovaggade idag kan jag meddela. Lyckliga, trötta och varma, somnade dom trygga i sina sängar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0