Att ha haft jobbehelg

Jag har haft jobbehelg denna helgen och nu sitter jag och Emil och förbereder oss för en hel dags jobb även idag. Ja, inte Emil då, han ska ju till dagis och idag kommer fröknarna från skolan och hälsar på!
 
Innan jag började jobba igår hann jag med att vara med och kolla på Albins fotbollsmatch mot BoIS.
 
 
Det bidde en förlust denna gången men med vinster i de två första matcherna så var stämning helt ok. 
Albin var jätteduktig och det var stolta föräldrar som stod vid sidan om.
 
Jag jobbade ju till stängning i går och när jag kom hem så möttes jag av det här. 
 
 
Jodå, rampen är borta och staketet är rivet.
Nu ska det bli mer öppet där med mer trappa och sen en utedusch!
Mamma och barnen hade varit och och gått en runda i tjärby i det underbara vädret och jag fick finfina bilder på det. 
 
 
(har inte kollat med de andra barnen på bildens föräldrar så därför lägger jag bara ut denna bilden men jag fick en hel hög finfina bilder!) 
 
Nähe, nu ska vi strax ge oss mot jobb och dagis.

Kommentarer
Postat av: Anna

För mig är det helt ok, det vet du :)

2016-05-23 @ 13:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0