Att ha firat en tioåring!

Vi har firat riktigt ordentligt!
Igår kväll när jag och David gick och la oss så var det förberett precis hela huset. 
 
Tårtan var klar och stod i kylskåpet där ute. 
 
 
Ballonger i massor var uppblåsta och ihopbundna.
 
 
Dukningen med bordsplaceringen var klar och vi hade dukat finfint med dukarna i färgerna Som Albin valt. 
 
 
Vi hade dessutom hunnit göra klart paketjakten och Viola var helt säker på att vi trasslat ut allt det snöret i hela huset för hennes skull. Men näää, så var det ju inte riktigt... 
 
   
 
Sen somnade vi gott och jag vaknade tio över fem av att David väckte mig och undrade hur vi skulle göra med morgonbestyren. Jag informerade om att jag ställt klockan på tjugo i sju och inte var sugen på att gå upp redan. Men när jag väl är vaken så är jag. 
Jag gick upp, vi fikade smoothie och satte tio tårtljus i en sockerkaka. Sen plockade vi upp en lillebror som var näst intill medvetslös av att bli väckt mitt i natten. 
Efter det gick vi upp och sjung!
 
 
 
 
 
 
Sen bidde det skola för kidsen och jobb för oss vuxna.
I kväll har vi haft kalas och bjudit på tacos och tårta.  Albin har fått så himla fina presenter idag och somnade så lycklig. 
 
 
 
 
Nu är det trötta föräldrar som ska sova här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0