Att stå inför en av mina kanske största tårtutmaningar...

Jomen vi har ju alldeles strax ett födelsedagsbarn här hemma och när man fyller år och ska ha kalas så får man bestämma vad för mat och tårta som ska serveras och i år verkar det som om jag får en rejäl utmaning att bita i när det gäller tårtan. 
Albin har nämligen googlat friskt på just orden "cake", "motocross", "racetrack" och "KTM"...
 
 
 
 
Jag har väl en idé på hur det kan se ut men Albin har väldigt klar bild i huvudet på hur den ska se ut, eller snarare vad som som ska vara med på.
Vi ska vända och vrida lite på våra idéer ihop och se vad vi kommer fram till.
 
 
Lolan går som vanligt inte särskillt långt från vår sida...
 
Nu ska jag kila upp i duschen och göra mig klar för Vin & Vax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0