Gissa temat

 
Albin har verkligen gått all-in idag när vi har förberett delar av tårtdekorationerna och det är ju galet svårt att gissa vilket tema som vankas...
Jag är galet imponerad av min stora kille som gjort det mesta själv! 
KTM-märket har jag gjort och så hjälpte jag till med prispallen. Sen gjorde han crossen och flaggvaktsbåsen helt själv! 
Nu är det alltså upp till mig att lösa resten, crossbanan...
 
Vi hade övervakning hela tiden. 
 
 
Ja, hon övervakar ju överallt...
 
 
Stackars lilla Viola har fått sig en stämpel. 
Jodå. När Albin kom hem från skolan så såg han att Lolan var blåmålad på ryggen.
Vi frågade såklart Emil om han visste något men han hade först ingen aning. 
Sen kröp det fram att Lolan visst hade gått rakt över pappret som han höll på att stämpla på och jobb är så ljus så han såg inte riktigt skillnaden och då råkade hon få en liten blå stämpel på ryggen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0