Ibland blir det lite mycket...

...och nu är det så. 
 
Veckan som gått har inneburit mer än heltid, mätt i vanliga arbetstimmar, och sen är det min jobbehelg på Ica, tätt följt av fullspäckad vecka även nästa vecka... 
Igår var jag inte överens med Handels datasystem så det blev en längre dag än väntat där, men jag fick gjort klart det jag skulle och hemma hade grabbarna tacosen klara direkt när jag klev innanför dörren, vilken lyx! 
 
Idag har jag jobbat hela dagen på Ica och efter att ha stödhandlat några smågrejer när jag slutade så kom jag hem lagom till kvällsmaten även idag. 
 
 
När man ätit upp kommer det genast en liten kattunge som behöver närhet... 
 
I morrn blir det mer jobb, ICA till stängning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0