Superfinal i Uddevalla!

 
Idag har vi varit på en härlig superfinal av VMX-Cupen i Udevalla!
 
Albin och David åkte upp redan igår eftersom det var anmälan och besiktning då men jag jobbade ju till 19.00 och så länge kunde dom inte vänta, då hade vi inte hunnit upp innan anmälan stängde så jag fick stanna hemma. Eftersom vi åkte redan klockan 6 i morse och Emil inte ville hänga med så fick han sova hos mormor.
 
Superduperknasigt att sova helt ensam hemma.
 
Vi åkte som sagt upp tidigt och var framme en stund innan träningen började.
 
 
 
Det gick jättebra för Albin idag och han var själv supernöjd med sin insats och det är ju det absolut viktigaste. En 11:e plats i B-finalen och ännu en pokal till samlingen bidde det.
 
 
 
 
 
Det är race även i morrn men inte för Albin så jag kände att jag fick åka hem idag och ta hand om lillebror och katterna men David och Albin är kvar där uppe och ska hejja fram kompisarna under morgondagen.
 
Jag har ju jobbat både torsdag och fredag så jag har en hel del papper som ska fixas i ordning under morgondagen tänkte jag för sen drar veckan igång i full fart på måndag.
 
Men alltså, en lördagkväll, ensam med denna busungen är verkligen inte fy skam.
 
 
 
Som ni ser har vi alltså ägnat delar av den med att pärla pärlplattor i myskläder på golvet.
 
Nu är denna mamman mer än lovligt trött och hoppas innerligt att lillebror är det oxå så vi kan gå och lägga oss ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0