Att ha mycket för mig

I dag knallade vi bort till skolan i vanlig ordning i morse och när jag kom hem fick ju jag bara precis tagit hand om några grejer på kontoret innan jag slängde på mig Handels-tröjan och åkte till Gekås för några timmars jobb med mina kollegor där.
 
Efter det fick jag snabbat mig hem (och löst lite barnvakt med pappa i telefon på vägen) och snabbt som ögat bytat om till cross-morsa-outfiten för det var bara att åka direkt när jag kom hem. 
 
 
 
 
Stolt som en tupp,  i vanlig ordning, åkte jag lite tidigare hem från crosskolan för att hämta upp Emil hos morfar och få honom i säng i tid.
 
När jag fått båda kidsen i säng och även hunnit vända mig i duschen själv var det dags att rapportera in dagens arbete. 
 
Nu är jag galet trött och ska dessutom ladda för att jobba på Ica i morrn, för första gången sen innan midsommar, så jag lär behöva min sömn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0