Galet varmt!

Jävlar i havet va hett det har varit idag! 
Jag började min arbetsdag kl 8 i morse med att köra ner till Halmstad och avdelningen för att starta igång gruppen och sen körde jag och min kollega för dagen till Varberg där jag hållit till och jobbat resten av dagen. 
 
När jag slutat kl 17, så räjsade jag hem, hämtade 3 paket på två olika ställen och sen snabbt hem, lämna av paketet, slänga i mig en drickyoghurt och sen direkt ut till banan där familjen var och tränade. Alla tre faktiskt. Tränade alltså. 
 
 
Jo, David har lånat en hoj som han körde med. 
Albin körde riktigt bra idag och Emil fixar numera lilla banan utan några som helst bekymmer. En gång fick jag springa bort och hjälpa honom upp och kicka igång och det var när han kört vält i uppförsbacken.
 
 
 
 
 
 
Vädret var varmt. Lite väl varmt kanske... 
 
Nu måste jag nana. Är döds trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0