Att ha klarat av ett delmål!

Jag har uppnått mitt ENDA mål sedan jag blev sjuk för 368 dagar sedan.
Mitt enda mål när jag blivit sjuk och som har hjälpt min framåt under 2017, det har hela tiden varit att
  
- Julen 2017 ska bli bättre än julen 2016
 
Det målet är uppnått med råge.
Vägen dit har varit oändligt lång och väldigt guppig. 
Speciellt sista veckorna har varit rent ut sagt skitjobbiga då jag fått tillbaka en himla massa av alla de fysiska symptomen som panikångesten är för mig.
Jag har varit så himla yr med massor av hjärtklappning, rusande puls, ännu mera yrsel, muntorrhet och förlamande trötthet. Nu vet jag ju vad det är och blir inte lika förlamande rädd som för ett år sedan.
Det är dock fortfarande rätt obehagligt men inte på samma sätt begränsande för mig.
 
 
Nu har vi några dagar med fokus på att bara vara.
Sitta i min nya, tunna linnemorgonrock och läsa mina nya böcker om långjäsning och härskartekniker.
Äta gott, ta dagen som den kommer och kramas med make och barn.
 
God fortsättning på er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0