Att ha gjort ett besök söderut

Jag har ett fotouppdrag som innebär lite kringresande och i början på veckan hade jag bokat in ett par möten i Landskrona. Jag körde om vackraste Borstahusen på vägen och det var helt ljuvligt!
 
 
Även en av fastigheterna jag fick gå upp och kika i hade helt underbar utsikt över havet. Ett väldigt roligt jobb, helt klart. Nu väntar ju några timmars bildredigering som jag hoppas hinna klämma in idag men det är inte säkert, kan bli att jag får försöka hitta en lucka till det nästa vecka.
 
På tal om ljuvligt förresten.
När man är så himla nära Lund, så bara måste man ju åka och gosa lite!
 
 
Fasters lilla tös som snart blir sex-månader!
Galet lik sin far.
Så nu har jag fått en lite dos av brorsdotter-gos, så jag klarar mig en liten stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0