Hur underbart?

Så här ser det ut när jag kör till jobbet och när jag parkerat och är på väg in för att sätta tänderna i dagens degar eller andra göromål.
 
Det kvittrar och porlar precis utanför mitt fönster hela morgonen, tills gården sakta fylls på med fikasugna människor.
 
 
Jag står inne i köket och bakar bullar och bröd (som sen blir smörgåsar som vi säljer i cafét), kokar saft och sylt till våra pannkakor. Jag rostar musli, bakar knäckebröd och kokar marmelader till Bed & Breakfast-frukostarna. Jag provar fram olika sorters recept och en del blir riktiga stjärnvinster, som saften ovan där jag kokade ihop rabarber med jordubbar och några kvistar mynta, herreguud va gott!
 
Idag är jag dock ledig och ska njuta av att vara ledig ihop med mina barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0