Att ha fått sig en rejäl överraskning!

Ni vet den där morsdagen för några veckor sedan.
Dels så fick jag ju ett litet bakslag den dagen i och med att barnen inte mådde bra och sen så var vi ju på crossbanan med Albin hela dagen eftersom han körde tävling, så jag trodde helt enkelt att jag blivit lite bortglömd den där dagen. Vid ett tillfälle när jag påpekade att det faktiskt var mors dag (genom att själv uppvakta min egen mor via ett sms) så fick jag en djup suck tillbaka med ett dovt mummel om kommersiellt trams.
 
Så i fredags förra veckan, på morgonkvisten, så kom barnen insmygande i mitt sovrum med ett stort och tungt paket!
 
 
En SMEG köksassisten!
Jag älskar den!
 
Det visade sig att David beställt den på Trivas i tid men det bidde problem med leveransen och så bidde det försenat. Nu står den så fint där i köket och jag har en assistens som är så fin att den kan stå framme på bänken jämt. 

När det blir såhär så är det helt ok att bli "bortglömd" på morsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0