Att ha haft första dagen på sommarlovet

 
 
Kidsen var ute och hade hoppat i poolen redan innan nio i morse och sen blev det många fler bad innan denna dagen tog slut. 
Idag kom Frida med kalaskulan, Linnea med Lias och mamma på härligt altanhäng. Frida hade med sig pastasallad som vi lunchade på och till det hade vi ett stenugnsbakat surdegsbröd. 
Jag hade svängt ihop en liten paj på det jag hade hemma, vilket var rabarber, jordgubbar och nektariner, smarrigt värre.
 
 
 
 
Till lilleplutten fick jag letat fram den gamla barnstolen och det tyckte Lias var en höjdare.
 
Nu ska jag passa på att få lite sömn, båda gossarna har dragit till mormor och ska sova där i natt. Det är tydligen en av höjdpunkterna med sommaren, att man får sova jättemycket hos mormor och morfar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0