Att uppdatera i efterhand...

Ibland blir det ju så, att man inte riktigt hinner med eller i mitt fall, orkar som man brukar.
 
Nu känner jag mig ju mycket bättre igen men det tar på krafterna, det där med bakslag.
 
Förra veckan pysslade jag mest med sådant som jag orkade med och som ger mig positivt tänkande.
Jag var hos frisören och passade på att tona håret när jag kom hem.
Pappa kom och löste av mig med Emil en stund på Onsdagkvällen så jag kunde åka ut och titta på när Albin är på crosskola. Ett stolt mammahjärta ger hur mycket energi som helst!
Jag stack ut till Strömma och pratade med Marina och Sylvia (hennes mamma som också jobbar där) och passade på att kidnappa Daisy en sväng så jag fick en promenad.
Och så köpte jag varsin liten grej till mina pojkar som dom blev överraskade med en dag när dom kom hem från skolan. Sånna grejer behöver man göra ibland. Saker som man mäktar med och som man mår bra av.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0