Att ha haft ett ljuvligt höstlov

Som ni märker så ligger jag ju rätt så mycket efter med mina uppdateringar men jag tänker att det viktigaste är ATT det kommer och inte när. Det blir ju så när jag jobbar helger på Strömma och vardagar med bokföring och Handels. Hur som helst så hade vi ju lov förra veckan (ja, jag med. Jag hade tagit ledigt så mycket jag kunde och jobbade bara två vardagar!)
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi hade så himla mysigt!
Ingen press alls!
Inga massa måsten, vi bara tog dagarna som de kom.
Grabbarna låg i sängen och tittade på film, jag fick en tidning som jag kunde njuta av framför brasan, Vi spelade m å n g a omgångar plump och så hade vi ju faktikst riktigt fint väder några dagar och då var grabbarna ute medan jag passade på att ta hand om tvätt och städ. Jag fick även gjort en rejäl laddning granola, kokat en gryta citronsaft, bytat däck på bilen, vart hos frisöre med Albin, hjälpt mamma med hennes nya dator och en massa sånt pyssel.
 
Nu längtar vi efter det lite längre jullovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0