Att ha varit hos farmor & farfar

 
Alltid när man är hos min farmor & farfar så dukas det upp fika. 
Vilken tid på dagen man än kommer.
Och inget går ju upp emot farmors fika...
 
Jag och mamma tog och körde till farmor & farfar i början på veckan för att kolla på gamla kort.
Så himla roligt!
 
 
Min bror när han var liten.
Alvina är som en liten kopia av honom, bara mycket smalare.
 
 
Min pappa när han var liten.
 
Ja, det var fantastiskt mysigt och tiden gick i vanlig ordning jättefort och rätt som det var så var det dags att åka hem och hämta Emil i skolan.
Farmor skulle rota lite mer i sina gömmor och se om hon hittade något mer, så kanske vi får en anledning att åka och hälsa på igen.
 
Älskade farmor & farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0