Att få uppdateringar från svampskogen

 
När vi var iväg på cross i helgen så var ju Emil med mormor och dom kunde givetvis inte hålla sig från svampskogen. Emil är en riktig kung på att plocka svamp så han hittade ett helt nytt ställe med mängder av kantareller!
 
Tidigare i veckan var båda barnen med mormor ute i skogen när jag jobbade och dom hade lov och då kom dom hem med en jättekorg som jag fick förvälla. För dom är enormt duktiga på att rensa när dom är i skogen och plockar.
 
 
 
 
Jag och Emil gjorde varsin svampmacka medan Albin hoppade över just kantarellerna på sin macka.
Emil åt dessutom två mackor och sen en hel tallrik med bara stekta trattisar på.
Min lilla svampunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0