Shopping med mormor!

Det blidde shopping med mormorn i Älvsered, mormorn favvo butik och Albins med för den delen, som han springer runt!

Efter att Albin nanant och ätit lunch så åkte vi och hämtade upp mormorn och styrde Skodan mot skogen. Hon är medlem i deras kundklubb och får erbjudanden titt som tätt och nu var det ett september erbjudande som vi inte ville missa. Jag fick tag i en stickad tröja och ett par skor som jag blev kär i men efter att ha lagt in räkningar på åtskilliga tusenlappar igår så var det lixom inte läge att lägga ut pengar på kläder till mig. Men har man världens underbaraste mamma eller vad!??! Jag fick grejerna av mammsen (ÄLSKAR DIG)!

 

På väg hem stanna vi till i Ullared och köpte kvällsmat på ICA, nybakat grekiskt lantbrld blidde det och när vi kommit hem och fått ätit så fick jag på Albin dom nya arbetsbyxorna så han kunde vara ute med pappa och greja!

 

Medan jag röjde undan, vek tvätt, tände levande ljus och eld i brasan, sen passade på att ta mig en dusch!
Såhär mysigt är det i vår bokhylla i vardagsrummet på kvällarna...



I går på Gekås så köpte vi ju kuddar och nytt lakan till madrassen, så här blev det!



Nu är det dax för lite CSI och bafucin (halstabletter från Apoteket)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu blir jag alldeles generad, men det var ju faktiskt du som körde och betalade mina matvaror på ICA. Kvällsmat fick jag ju också!

Så höstmysigt det ser ut i ditt vardagsrum nu.:-)

2008-09-22 @ 21:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0