Härlig kväll!

Sånna här sena inlägg är ovanligt hos mig, men jag ska faktiskt strax krypa ner i sängen, ville bara titta in och säja att vi har haft en kanontrevlig kväll här hemma hos oss!

Vid halv 7 kom brorsan, Johanna & Daniel, Vickan & S-O. Jag hade gjort 2 olika sortes snittar, som var väldigt uppskattade, en med skinka, pepparrot och persilja och en med en hemgjortd kantarellost och babyspenat. Sen bjöd jag på helstekt fläskytterfile med smörstekta kantareller och ris, oxå väldigt gott!

Till efterrätten hade jag gjort en lingon cheescake som nästan tog slut och vi har pratat och skrattat så jag har alldeles ont i kinderna!
Albin sover gott i sin säng hos mormor och morfar och det ska bli underbart att få hämta hem honom i morrn för lite gos!


Kommentarer
Postat av: lina

härligt att ni hade roligt! Och skönt med sovmorgon. Kram

2009-11-07 @ 11:07:12
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0