Liiite juligt....



Jag har börjat liiite på julpysslet hemma nu. Idag har jag bytat ut bilderna i ramarna i hallen.
Det fick bli denna söta lilla tomtenisse, vad tror ni om det?

Så tråkigt att jag alltid (känns som det alltid faller på mina helger) jobbar hela helgen när det är första advent, men å andra sidan så får jag ju träffa en himla massa folk som kommer in i affären när dom går tomtepromenaden...

Får adventspynta på söndag
för på fredag jobbar jag hela dagen och sen ska vi till Ästad med jobbet.
På lördag jobbar jag till 3 och sen ska vi till kusin Johanna som fyller 30 år...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefint. Hur skulle det kunna bli annat med ett sådant "motiv"?

2009-11-24 @ 15:52:27
Postat av: Laila

Sånt julpyssel är ok.att göra ,så här långt innan jul!

2009-11-24 @ 19:28:55
Postat av: Alexandraida

Mysiga kort

2009-11-24 @ 20:11:45
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Sandra

Superfina kort. Fast det måste ju vara bättre att jobba första advent än i julhelgen. Hoppas du är ledig då iaf.

2009-11-25 @ 09:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0