Meningslösa... men roliga!

Är dessa listor som jag hittade inne hos AnnaLina!


du heter:
Charlotte
smeknamn: Hmmm, Gumman, mamma... 
vad får du oftast komplimanger för? Får inte det så ofta att jag har nåt svar.
brukar du skratta för dig själv? Det händer!
vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Är du hemma?"
var bor du? Tvååker
trivs du där: Bästa platsen på jorden, har alltid bott här!
äger du några converse: Nope, men Albin har ett par och dom har ju jag betalt...
brukar du bli för full: Nää, det kan man inte beskylla mig för! 
är du blyg? Inte direkt
vill du hellre ha mail än brev: Tycker om både och
tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
har du spytt offentligt: Offentligt och offentligt, på en trottoar för 13 år sedan...
är du nöjd med ditt liv: verkligen
är du bortskämd: Nej, det skulle jag inte kalla det...
vad gör du i morgon: Jobbe hela dagen
vad är det värsta du vet? Hemska sjukdommar, spindlar och att inte få sova!
hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Slösa, jag!?!?!?
vilken kändis tycker du är en bra förebild? Måste det vara en kändis?
vad längtar du till? Julen! Börjar längta i februari!
är det okej att gråta: absolut
när grät du senast: Kommer inte riktigt ihåg, gör inte det så ofta 
vad skulle du göra om du vann en miljon: Lösa lån, åka runt med familjen i husbilen! 
bär du glasögon eller linser: Nope, ser perfect ;-)
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Öhhh, NEJ!
vill du gifta dig: Gärna!
vill du ha barn: Såklart, har ju redan det!
är du bra på att laga mat: Ja, det tycker jag nog allt!
är du musikalisk? inte någonstans 
tror du på ett liv efter döden: Ja
bor dina föräldrar tillsammans: Ja
har du tandläkarskräck: Nej
har du någon gång gråtit dej till sömns: inte vad jag minns...
biter du på naglarna: Mmmm

Låt som när du är ledsen sörjer till: Lyssnar inte så mycket på musik
Vad säger du för att imponera på någon? Är väldigt dålig på att imponera på folk...
Är du allergisk mot något: Torkade blommor...
Nästa mål i ditt liv: Få färdigt huset!
Hur svarar du i mobilen: Charlotte
Vem ringde du senast? David
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han var på väg hem
Antal timmar sömn inatt: 7, snudd på för få för mig...
Sov du ensam: Ohh nej, David och 2 långhåriga katter trängs med mig i sängen...
Brukar du komma i tid: ALLTID 
När mår du bra: När jag får vara tillsammans med familjen
När blev du fotad senast: Förra lördagen
Hur känner du dig nu: Mätt men en aning irriterad...
Vanligaste färg på dina kläder: Svarta & Vita
Vad saknar du: Snö
Hade du en bra kväll igår: Mycket
Favoritdryck på morgonen: Te
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: tio
Sysslar du med någon idrott: Bara Work out med det kanske inte räknas
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad använder du för shampoo? Lite blandat, oftast Loréal
Du samlar på: Massor av saker, ljus kanske...
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: David
Gillar du golf: Nej, nej och åter NEJ!
Vilken tid gick du upp idag: halv 7
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja, fast jag skulle behöva ta av dom (VARM)
Solar du ofta: Nej, bara ute på sommarn 
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Inte så värst 
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vad äter du helst när du ser på film: Inget, men jag dricker gärna te

Kommentarer
Postat av: lina

haha, ja kan undra varför man tycker de är så roliga, men det är roligt att läsa om någon annan :-)

2009-11-08 @ 15:39:17
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0