TACK!

Jättestort tack till alla er som vart inne och sagt sitt om julkortsfotona,
dessa är dom som fick flest "röster"!



Jag har bestämt nu hur årets julkort ska se ut men som vanligt kan jag aldrig välja utan det blir nog en 6-7 olika julkort även i år! Kanske att jag visar er dom på julafton! Kanske lika bra att tillägga redan nu att jag älskar allt som har med julen att göra, där med att skicka julkort! Skickar till hur många som helst och jag tycker absolut inte att man måste skicka tillbaka, det ska inte vara så att man "måste" skicka, jag tycker bara att man ska skícka om man själv tycker det är roligt eller om man själv vill, hatar att det är så många på denna underbara tiden på året som har så många "måsten". Jag menar att man väl inte måste ge mig bara för att jag gett dig!? Jag ger klappar till vem jag vill och därmed inget krav på att jag ska ha en klapp tillbaka, sånt trams bryr jag mig inte om (kanske från min sambo iofs...). Tycker man ska få ge klappar till vem man vill (eller inte vill) utan att man ska känna att man måste ge tillbaka, då blir ju inte alls julen den mysiga tid som det ska vara.


Idag har vi haft fullt upp, så fullt upp att Albin inte ens hunnit sova middag så han sover som en sten sen klockan halv 8 och jag ska faktiskt ta och krypa upp i soffan, bredvid min sambo som faktiskt varit lite hemma idag, både på frukosten, på middagen och sen en stund på eftermiddagen för att vara tillbaka redan vid 6 i kväll! Vi tog oss en kvällspromenad alla 3 bort till affären och köpte de sista saknade ingredienserna till pepparkaksdegen som jag ska svänga ihop i kväll med tänkte jag.
I morrn är vi lediga igen och då ska vi nog följa med mormorn på lite utflykter!
 


Kommentarer
Postat av: Bilja ~Photoshop bloggen~

tack så mycket =)

2009-11-17 @ 21:42:40
URL: http://biljaochtessisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0