Vad är detta!?

När jag vaknade i morse (Albin väckte oss redan vid 5.30) kändes det konstigt...

Jag hade svårt att sätta fingret på vad det var och det var inte fören jag skulle upp och gå på toa som jag märkte det, jag var ju alldeles yr! Kunde inte ens knappt gå rakt, som om jag inte var rikigt nykter (och jag drack bara isvatten igår jue...).

Jag låg kvar tills David hade åkt till jobbet, sen gick jag upp och läste tidningen och åt lite frukost.
Nu sitter jag här och är fortfarande lika yr i bollen. Fy sjutton var obehagligt!

Vi ska iväg till dagis om en timme ungefär och sen ska jag bort och jobba. Jag ska i allafall försöka men jag kan ju inte gå omkring där och vingla så jag hoppas verkligen att det släpper. Som tur är så mår jag inte illa (inte än i alla fall) men om det dyker upp så är det jag som åker hem och lägger mig i sängen.

Är det någon som vet vad det kan vara? Kan det hänga ihop med graviditeten? Hur kan man i så fall "bota" det?


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Låg blodtryck? Lågt blodsocker? Jag upplevde precis samma sak i vecka 10 ca, och svimmade då på hallgolvet. Inte kul... Mitt släppte dock efter att jag hade ätit lite. Hoppas att det släpper!



Ha en skön fredag!

2010-07-09 @ 09:09:33
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: IDA

Mina svärföräldrar betalar hela vagnen om vi köper den på Gekås =)

Sen tror jag att man köper en sulky eller något liknade sen och då är det ju onödigt att ha köpt något nytt.

Sen är jag inte så mycket för dyrt =)

Kram

2010-07-09 @ 12:21:51
URL: http://idarevo.blogspot.com/
Postat av: IDA

Jag var jätte yr i början pga att jag hade lågt blodtryck =(

2010-07-09 @ 13:13:32
URL: http://idarevo.blogspot.com/
Postat av: Malin

jobbigt. hoppas att det är bättre!

2010-07-09 @ 16:30:21
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Blodtrycket eller järnvärdet kan det kanske vara. Hoppas du mår bättre, men kan helt klart vara värt att kolla upp

2010-07-09 @ 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0