Ny granne!



Vi har fått en ny liten granne, en igelkott har flyttat in precis mellan våran & grannens tomt. Jag har inte sett honom ännu men David och Albin har visst vart ute och spanat på honom ett par gånger.

Idag har vi haft en blandad dag, en bra blandad dag!

Camilla & david kom en sväng i morse och lämnade av några saker. Pojkarna fick busat av sig en liten stund innan det var dax för dom att ge sig av och oss att göra oss klara för dagen. Jag lämnade av Albin hos mormor medan jag gjorde mina ärenden, när jag kom tillbaka hade dom bakat en kaka som vi mumsade på, den var himla god!

Innan vi åkte hem så körde vi om ICA och handlade till middagen och brödbaket.


Idag blev det kasslergratäng (a´la 80-talet) och det var ju lika gott som vanligt!

Efter maten tog vi tag i lite brödbak, det var längesedan nu och frysen har gapat tomt på hembakat i flera månader. Jag hittde ett rågbröd i en av mammas nya kokböcker som vi har testat och så har jag slängt ihop en favoritlimpa med frukt & frön!



Nu väntar jag bara på att pojkarna mina ska komma hem så vi kan äta kvällsmat,
jag är bra sugen på att smaka lite hembakt, äntligen!

I kväll blir det lugnt, David ska jobba lite här hemma då han får hjälp att såga upp hålet till den nya dörren och jag räknar med att Albin somnar utan vidare idag eftersom han inte sovit middag.
Själv ska jag lägga mig i sängen efter en lång, varm & go dusch och kolla på CSI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0