Trötta familjen?

Nu när jag gick igenom bilderna i telefonen, från dagen, så var det bara bilder på killarna när dom sover. Fast vi har ju givetvis inte bara vilat idag men mina barn somnar ALLTID (så gott som jämt i alla fall) i bilen och har alltid gjort. Idag somnade dom dessutom när bilen stod still!

Jag parkerade bilen utanför Blingcity och gick in och hämtade lite kläder, det tog ju typ bara 5 minuter, och när jag kom ut såg det ut såhär...





Båda barnen sov så gott och Albin snarkade dessutom oförskämt högt.

Nästa bild tog jag när jag kom hem från träningen nu i kväll. Emil hade visst haft lite svårt att somna i kväll (vilket jag hade förvarnat om eftersom han ju somnade i bilen på dagen) så dom snarkade gott på soffan...



Nu är det Mia på Grötö och i morrn är det tårtbak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0