Jobbesöndag

Idag har jag jobbat större delen av dagen (12-20.15) så jag har inte så där värst intressanta saker att komma med. När jag vaknade imorse så hade jag inte alls sovit bort bacilluskerna, dom hade snarare förökat sig!

Jag fick faktiskt gå och lägga mig på soffan efter frukost och där låg jag ett par timmar. David tog med grabbarna ut på äventyr med fyrhjulingarna.









Dessutom är ju plattorna utanför studion/garaget färdiglagda!



Vi ska ha en gjuten bänk på altanen som David håller på med. Skivan är klar!



När jag kom hem var jag helt slut! Jag kröp ner i badkaret för första gången sen vi renoverade badrummet på övervåningen. Det var 2010 och jag väntade Emil.



Nu ska jag sova, trött som en klubbad säl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0