Drinkar på Playa Flamenca!

Idag på morgonen hade vi inget bröd, så jag bestämde mig för att köra ner och handla och då fick jag även med mig Anna. Så nu har jag oxå kört en sväng i Spanien.

När vi kom hem så stod mamma och tog kort på oss från balkongen, där hon stått och beundrat utsikten.













Efter frukosten lämnade vi mammorna hemma, vid poolen, och körde iväg till ett annat köpcetrum, Habaneras!






Vi hittade och var på plats precis när dom öppnade. Vilket roligt ställe! Jag shoppade massor, till mig själv och till barnen, hoppas bara vi får hem allt...

Vi tog varsin fika, kaffe & glass och efter en runda till så åkte vi vidare och tog lunch på Mc Donalds innan vi körde till stranden.








Idag tog vi återigen en annan strand (tredje på denna veckan!). Vi körde ner till Playa Flamenca, som blev en klar favorit! Nära att parkera, lite folk, höga vågor och goda drinkar!












Sammanlagt låg vi i havet i ett par timmar. Vi var bara uppe i mellan och drack varsin drink. Jag tog eb mojjito och Anna tog en frozen Daiquiri. Vid kvart i fyra fick vi masat oss upp och kört hemåt.

Hemma väntade två hungriga mammor. Vi turades om att duscha och undertiden drack vi sangria och åt frukt och nötter.

Ikväll hade vi bestämt oss för kina-mat och det blev det!










Jag tycker fortfarande att vår egen kina restaurang, China Sea i Varberg, gör godast kina mat, så det så!

Vi promenerade om affären på vägen hem och sen blev det mer vin och kortspel.

Jag hör att Anna redan snarkar i rummet bredvid och jag tror jag ska ta och följa hennes exempel. I morrn blir det pool och städning för på onsdag morgon lämnar vi Spanien igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0