Nu är det nära!

Jojjomen, om ca 12 timmar åker vi mot lite varmare breddgrader!
 
Ja, inte David och barnen utan det blir bara jag, mamma, moster och kusin.
Vi har fått låna ett hus nere i Spanien och ska alltså bo där i en vecka.
 
Jo, det är ju det här med värmen men jag hoppas slippa få solsting och sen har ju huset AC.
David och barnen har en hel del planerat dom med så vi kommer nog knappt hinna sakna varandra, men visst känns det konstigt, jag har ju bara vart borta från barnen som mest 48 timmar...
 
Sist jag var utomlands (alltså till värmen) var 2005, det var bara jag och David och han överraskade mig med en sista minuten en vecka innan vi åkte.
 
 
Så troligtvis blir det lite tyst här i en vecka men jag ska försöka hitta lite nät så jag kan skicka in någon bild då och då, för att visa att jag lever ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0